2026-05-07 08:00:00 | Kategori: Avis



Ny formand i Ajstrup Borgerforening

AJSTRUP: Bestyrelsen i Ajstrup Borgerforening har konstitueret sig med Morten Brask som ny formand.
Han afløser Ann Salling, der var en af ildsjælene bag etableringen af byens nye legeplads, Ajstrups nye Navle, der blev indviet i 2024.
Ud over formanden Morten Brask består bestyrelsen af næstformand Claus Bertelsen, kasserer Majken Johannesson, sekretær Ditte Leer samt Karen Marie Peilicke, Malene Andersen og Rune Steffensen.
Den nye bestyrelse er allerede trukket i arbejdstøjet og er i gang med mange spændende opgaver.

- ea


Læs tidligere artikel fra Ajstrup ...

  
  

 

Der er endnu ingen kommentar til dette indlæg, bliv den første til at skrive en kommentar.

Navn: *

E-mail: *

( bliver ikke vist )

Hjemmeside:

( husk http:// )

Kommentar: *

Følg med i dette indlæg via RSS eller ATOM


 Læs ugens lokalavis i mobilvenlig udgave 


Døds- og takkeannoncer:


 

 



 


Lokalavisens dækningsområde:


Se hvad vore annoncører siger: