AJSTRUP: Bestyrelsen i Ajstrup Borgerforening har konstitueret sig med Morten Brask som ny formand.
Han afløser Ann Salling, der var en af ildsjælene bag etableringen af byens nye legeplads, Ajstrups nye Navle, der blev indviet i 2024.
Ud over formanden Morten Brask består bestyrelsen af næstformand Claus Bertelsen, kasserer Majken Johannesson, sekretær Ditte Leer samt Karen Marie Peilicke, Malene Andersen og Rune Steffensen.
Den nye bestyrelse er allerede trukket i arbejdstøjet og er i gang med mange spændende opgaver.